telefono

Hääj och godkväll, ja det kan man ju lungt säja.

Idag så ahr man avrit med ellis. Vi var i handen hade tänkt att bada i rudan men det var för kallt.
Vi drog och käkade pizza istället haha xD ja sen hem till mig och ringa runt till massa folk.
Det var såhär att min tränare ringde mig och ellis, och frågade om vi kunde ringa massa andra gymnaster.
Vi skulle ringa dem för att, vi ska åka till gålö i helgen och packa frukostpåsar jättetidigt på morgonen. Och för att vi gör det så får vi ett läger. Men alla verkade inte så villiga och hade inte tid och lust att göra det. Men fick ihop 7 stycken till så nu är vi typ 15 eller något med alla ledare också.
Det blir nog toppen bra.
Snart ska man gå och lägga sig, måste vända tillbaka dygnet igen, asså fan snart börjar vi i skolan igen.
Ja vi höres imorgon, juste då ska jag till grönan med jessi
Happy fejs :D

lite blandade bilde rkommer nu, mest från lägret.

bussen



linnea emelie och emelie :D


hannah och idah


vendela  sötis


linnea fillipha och emelie



jag :D


jag och linnea :D


julia emelie och emelie


blanadat folk väntar på 5kamp :p


utanför badhuset :)


jag och johannah efter 5kampen :D


dansar thriulelr dans utanför badhuset.


Vi häller vatten när dem små ska fotas :D

jag och linnea :D

hannah <3






såhär snart börjar skolan :s årkusr 9 sista året på ks

Kommentarer
Postat av: caroline

Haha Kul:)

2010-08-07 @ 11:00:53
URL: http://ttsneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0