The voice 10

hellue komm henm från voice 10 för typ en haltimme sedan. Asså fy fan vilket drag. Så jävla kul och najs. Det var sjukt mycket folk men endå så himla kul. Det var fett varmt där, man stog mitt i allt hoppade, skrek och dansade :)
Så kul, dem kastade ut godis, flooridas halsband hans sko och en tröja. Men när dem kastade allt så var jag borta vid kanten. För vi var tvungn att äta mat :D Vi åt mat på max och drack läsk på en bar :)
haha sjukt mycket killar, me like!!! :D

Hemlisen kan jag avslöja nu. DEt var att vi skulle gömma oss för hannah och överraska henne på hennes födelsedag :D. Haha det var så himla kul, för att jag stod bakom en byrå och hoppade framm när hon komm in i rummet.  haha fett kul :D <3 ellis och idah hade gömt sig i hennes garberob men fastnade när dem skulle ut. Så dem failade lite :p

ja hon fick iallfall 1 mascar, 1 tröja och nagel grejer. sen fick hon mera grejer av dem andra :D
jag ska lägga upp lite bilder nu och sedan ska jag nog sova.

puss puss på er :D ♥♥


hannah innan the voice


idah innan the voice

idah sötis


the voice!!


alla händer upp :)


moi


jag igen :D


hannah och ellis


floorida sjunger!!


jag och hannh påväg dit

Kommentarer
Postat av: Linnea Lindell

SV: Jadå, ska typ dit vid 12 eller så ;)

2010-08-15 @ 09:42:54
URL: http://linkter.blogg.se/
Postat av: sarah

söta!

2010-08-15 @ 21:23:06
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0