tröttis är jag.

Godkväll :D Idag har jag jobbat först på svallings. Sedan har jag varit i stan med emelie. Det var roligt men både jag och hon var jättetrötta. Men det var trevlig endå. Jag köpte presenter till hannah, som jag inte kan skriva ut här för tänk om hon läser. Då är ju allt förstört :P Jag ska åka upp till centrum någon dag kanske imorgon, jag måste köpa minneskort till min kamera. För måste ju kunna fota, eftersom min kamera är aldelles störd så går det inte att ta bort några bilder. Så jag måste köpa ett helt nytt minneskort för det andra är fullt. Måste kunna ta bilder på the voice och på allt möjligt :D
En blogg utan bilder blir lite tråkig, men skit samma, det är min så jag bestämmer. haha. Vad tycker ni om min nya design. Emelie har gjort den, men linnea ska också göra en och jag :p
så får vi se vems jag andvänder. Man kan ju växla imellan om båda är svarta tex :)

Nu ska jag fortsätta och kolla på simpson. I love it :D BTW har ni sett trailern till vampyrer suger? haha den är fett skön, en parodi av eclips så jävla skön :D

kolla här





puss puss ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0