twhiligt the movie

godkväll :)
´jag ska försöka sova men alla tankar och grejer drar iväg med mig.
Jag känner att jag behöver nog börja i skolan. För då kan jag fokusera på skolan och gympan och inget mera. Men behöver samtidigt mera ledigt för ha rinte hunnit träffa alla och gjort allt. Så ja, men allt blir nog bra tillslut :D'
haha :)
JAg sitter och kollar på neew moon i sängen. Snacka om att det är najs med en laptop, me love!!
haha :) MEn nä, jag måste snart gå och lägga mig för om en vecka börjar skolan och måste vända på dygnet.

så vi höres imorgon.

puss och godnatt

elevrådsfotot förra årtet :D
haha fy fan.
Ja nu ska det bli ändring på allt i skolan dags att börja träna igen Mikaela.!

Kommentarer
Postat av: jennpenn

auw vad snäll du är bäbis :$

och gosh vad fin du gjort din blogg nu igen :D

jag vet de :( men asså min mobil kronglar jääätte mycket och jag har knappt vart hemma, men nu ska jag inte iväg nått mera :D hihihi, vi får börja prata igen gullet!! <33

2010-08-16 @ 01:16:24
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Runa

Sv: Jag vet :( Vi måste träffas snart igen<3 Vad gullig du är. Saknar dig, puss<3

2010-08-16 @ 08:24:01
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: jojoo

ey mickis, inte snällt xd <3

2010-08-17 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0