bartenderskolan

heej
Ligger nu i sängen och kollar på bartenderskolan :)
En liten rolig serie faktiskt :)
Igår så hade jag en sådan grymm kväll. Det vi gjorde med tjejerna var amazing.
Visst jag hade det roligt förra året, men med det sköna folket och all glädje som fanns. Så blev detta år 4 gånger roligare :) Ja alla komm vid kvart över sex, vi spelade dansspel, åt, skratta, sjöng singstar mm.
Ja det var sjukt kul :)
Kan du se dig 8st 14-15åriga tjejer stå coh dansa skrika och sjunga i singstar ;) MEd alla sköna tjejers personlighet så blir mna så förälskad i dem :)
Jag älskar er tjejer!! Nu ska jag fortsätta kolla. ¨
Sedan baka lusebullar. :)
Bilder kommer sen. ¨
¨
Puss <33


Min grupp :)

Kommentarer
Postat av: bella

Sv: Hahha det var sjukt kul! Jag blir alltid så glad när jag är med er, älskar dig också! :)<33

2010-12-05 @ 21:17:46
URL: http://bela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0