Body pump!

Gissa vad duktiga jag har gjort ???
Jag har bokat gymminstruktion till moi and emma :) Så sjukt glad, happy fejs!
Vi ska försäj göra det i januari den 8e men endå, asså fatta vad najs!
Man kan börja direkt tröna bort allt julgodis, och allt gotta :)
Ja för jag lär ju äta upp mig i jul, eller kanske inte, men ´men :)
Endå haha :´) Jag vet inte ens om jag ahr förendrats på ett år eller någonting.
Känns lite som det, eller jag vet själv att jag har mognat, men utseende mässigt då?

Jag vet att om något år så kommer jag att fatta hur ovesäntligt det är med utseende, men endå.
Eller jag kommer alltid bry mig, men man kommer fatta att folk bryr sig inte lika mcyket senare i livet som det är nu.
För nu är det,  var smal, var snygg mm. Allt sådant all around the clock.
Men hallå ingen är snygg. Eller jo alla är det till sin egen begränsning, bara att vissa visar det mer än andra. ¨
Om jag går ihopryggad, ser osäker ut mm. Då blir jag osäker och allt sådant.
Om jag sträcker på mig och ser stolt ut, så blir jag det :)

Jag ska fan börja sträcka på mig och visa vilken kvinna jag är haha :D Eller nästan :)

puss <33




nu :p


Ja kanske iunte så stor :)
last year

Kommentarer
Postat av: Runa

Söt :)<33

2010-12-18 @ 13:32:16
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0