Dan före dopperdagen :)

Godmorgon!
idaa är det dan före julafton :)
åå vad jag längtar mycket, till att få öppna paketen, skapa julstämmning, Ja allting :)
Bara det inte blir bråk:S Som förra året, men det hoppas man inte på.
Har nyss vaknat. Ska äta frukost kolla lite på tv. Sedan klockan fem i tio så tar jag bussen upp till handen.
Ska nämligen köpa bingolotto och ´mössor och en halsduk :)
DEt är min lilla shopping idag. Efter det så ska jag ta bussen direkt till svallings och jobba lite dära :D
Ja man jobbar dan före julafton. Men tjänar pengar!! det like like jag :)

Konstigt inlägg. Men nu ska jag äta frukost.

Puss <33

Bilder från igår :)
Tove oxh emma :)


moi


haaha


kajsa amanda


josse amanda kajsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0