död efter allt

Nu liger jag död och trött i sängen.
Fatta att julen gör en så trött, men det är ,ycket roligt som händer. Jag komm hem från mormor och morfar för typ 1,5 timmar sedan xD När vi komm hgem så ställde jag mig frammför tvn och började dansa som Michael jacksson. Fick nämligen ett sådant spel :)
Jag känner mig förvirrad för kommer inte få ihop till moppe och allt jag vill ha. Jag har 2000 på kontot och 1000 men jag måste ha lite pengar att leva för också. Ska betala både kursen och moppen. Asså fan hur ska jag lyckas :)<3
hmm al,ting snurrar och gör mig mer och mer förvirrad. Allting måste stanna tillslut och bli bra. Ska nämligen starta 2011 bra! det ska bli mina vänners år. Dem och gympan ska jag lägga fokus på. fan skita i mig själv nu asså. Ego jag har varit, usch alltså. '

Hösten 2010 har varit så dålig, har bara tappat mig själv mera och mera. Så nu mås5te ja tillbaka! Det blir toppen eftersom jag kommer träna nupp mig och bli skita snygg till sommaren 2011. Eller mitt självförtroende kommer bli högre och allt :) Sedan så är det sista året i ks! Så nu jävlar! <3

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0