färdig

Yes i made it!!
Skrev färdigt engelskan och svenska :D Visst jag skulle behöva jobba lite matte nu, men tänkte att jag lägger massa tid på det imorgon i skolan, så redovisar jag engelskan också!
Denna termin har jag bara 26 i engelska, 24 i matte, 24 i spanska och sedan mitt svenska 24 som jag ska skicka in nu :)

Så grymm, visst jag kanske inte ahr dem bästa betygen men jag kämapr för dem.
Jag kanske inta kan uppnå mvg i matte, men jag kämpar ås gott jag kan. Det är inte så att jag får ett g genom att inte göra ett skit överhuvudtaget :)
Utan jag kämpar för att få g+ och sådant :)

Ja nu ska jag inte hänga upp mig över det. Ska lyssna på musik och chilla lite.
Just nu vänatr jag på att duschen ska bli ledig :D
haha :p

puss <33



<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0