Iam back agien

Jag känner mig grymmt taggad, och att jag är tillbaka igen!
Under denna termin så finns det mycker roligheter,nödvändiga grejer mm som jag har missat, bara för att jag har varit depp frånvarande mm.
Men nu så känner jag att jag börjar komma tillbaka igen!
Min självkänsla byggs sakta men  säkert upp, vi får se hur länge det håller denna gång!
Nu jävlar asså!, ska försöka att kötta gärnet nu hela vägen in i mål!.
Jag ska stå där och vara hyffsad nöjd med mina betyg, det finns alltid saker man kan ändra.
Men man kan samtidigt aldrig någonsin sluta att kämpa.
Så nu jävlar!
DEt är bra att vara så sjukt taggad med typ allt man gör.
haah :D

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0