inte över än.

Vill inte att julen ska vara över.
 Allas glada och förvänatsdfulla blickar.
deras leenden som är på nästan all around the clock. sedan julmaten :)
Allting är så underbart och glädje sprids överallt. Nu måste man vänta ett hel år innan man får allt igen.
plus desto äldre man blir, desto tråkigare blir det.
Jag älskar att sprida glädje om mig och det är precis vad jag får göra på julen.
Den sprids och kommer tillbaka. Föresten så har jag nuy lov också!
Kanske inte ett som ja har gjort mig förtjänt av, men endå.
Känner inet precis lusten av att börja i skolan igen!
Så nu under dem  2 veckor och 3 dar som är kvar.
Så ska jag njuta och ha det bäst! Muina underbara vänner ska få pigga upp mig. <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0