Jag mår toppen när jag ser dig!

Det finns många ansikten som kan fälla mig i gråt vid motgångar. Eller vid depration. Eller osm bara kräver fram ett leende. DEt är inet för att jag tycker personen är ful och hemskt, utan tvärt om!
För att jag älskar den så mycket och betydelsen är så sjukt stor för mig!
Jag älskar folk i min omgivning, vissa mer än andra.

<33

En person som är en storasyster och betyder mcyket på den fronten är elinor!
Undra hur många gånger hon har hjälpt mig upp vid mina motgångar! Skulle nog inte ha en sådan perosnlighet nu utan henne. Tack så sjukt mcyket!!
Jag verkligen älskar dig enda inutifrån!! <3



haha :D störd bild :) men endå <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0