Löften

Jag tror att man beslutar löften varje år, för att man vill ha saker som man ska uppnå.
Man vill se sig själv lyckas, man vill ändra på något och då ser man ett nytt år som en ny start.
Ett nyt tår en ny start, man kan utforma året precis som man själv vill ha det.
Man kan inet bara klaga och tro att allting blir så jäkla mycket bättre för att det är ett nytt år.
Utan allt blir bättre om du gör det bätte. Man skapar det man själv vill ha, om man beteer sig på ett sett så blir man behandlad så tillbaka. Allting handlar om vad man sjäölv gör det till.

Mina löften för 2011 är!
Betee mig som jag sjlv vill bli behandla.
Om jag bli sur, ska jag blåsa bort de tinet ta ut det på andra.
I stora sett jobba med min atittyd och sådana saker.
Slå bort de negativa och ta framm det posetiva.
Sluta att tänka negativt om mig själv, få bort de mesta av komplexen.
Sluta bita på naglarna!
Träna minst 3 gånger i veckan.
Bråka mindre med mitt syskon!
Säja till mina kompisar mera hur mcyket dem betyder för mig!
Visa min uppskattning mera.
Börja vissa vad jag känner och tänker.
Slita skiten i skolan.
Sedan njuta av livet och detta år!!

Det här kommer att bli toppen!
Känner mig så sjukt taggad för detta år!'
Nu jävlar kör vi, rock on baby!!
<3




Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år :)

2010-12-31 @ 19:32:07
URL: http://fighhhter.blogg.se/
Postat av: Linnéa Lindell

SVAR;

Gott nytt år syster!

Tack detsamma!

Älskar dig! ♥

2010-12-31 @ 19:58:57
URL: http://linnealindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0