perfect?

Ibland är jag kall och hård som snön
Ibland är jag mjuk och god som glass.
ibland är jag skinande och varm som solen.
Ibland är jag tråkig och grå som molnen.
ibland är jag bara neutral som luften.
Ibland är jag sur och arg som åskan.

Jag är på olika sett och better mig på olika sett. Men det är helt männskligt att ibland
vara sur och ibland underbar. Ingen, inte ens du! Kan vara glad dygnet runt. För att det går inte.
Det finns inget som heter perfekt. För inegn kan vara perfekt. För vad ör perfekt igentligen?
det är någonting som vi målar upp för oss själva, omg jag vill vara perfekt som henne/honom, men dem är inte perfekta. Eftersom det inte finns något osm heter perfekt så är det bättre om alla är neutrala.
om alla bara skulle vara sig själva, och skita i vad andra tycker hela tiden. Då skulle allt vara mycket bättre.



Jag är den jag är, inget kan ändra på mig!


Kommentarer
Postat av: alexandra '

svar: tack så mycket, vad söt du är! jo, jag vet. men vet dock inte hur jag ska fixa det. vill fixa det i headern på nåt sätt.. :)

2010-12-21 @ 16:33:08
URL: http://aea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0