Tandläkare aJ!

helleu

Sitter nu i mina sexiga mössa och pyjamas och äter big ben!
br att jag äter det när jag varit hos tandläkaren idag men men. Spelar roll :)
Jag fick ifall laga ett hål, sedan så hade man bedövning i 3 timmar. skoja inte hur hungrig jag var!
Sen nu så har jag fett ont i käken. så aj för tandlkare!

Sjukt skön avlustning idag. Vi komm ditt vid halv tio minglade runt och snackade massa. 
Sedan vid tjugo i tio så gick vi in i klassrummen. Vi snackade mera, lärarna höll tal sov. 
Ja lite najs. Men det bästa var ju fan betygen! visst jag kanske är skumm som tycker så. 
Sammanlagt 235 poäng. Vilket är bra hos mig iallfall. Ska försöka höja mig i engelska, och bild nästa termin. Plus att jag ska få Vg i vissa saker som vi inet läst denna termin. Som tex geografi, religion,fysik. Ja dem där fick vi åttans betyg. och där så kämapde jag fna inet ett skit, inet för någonting.
Men nu jävlar!!

Sista terminen i 9an! Here I come kötta gärnet!!
Men först lov!! <33


spommaravslutning 10 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0