usch asså

vet inte om det blir skola fö rmig imorgon :(
Jag hoppas på det, men som jag mår nu så tror jag inte det.
Tjock i halsen,ont i magen, snorig och typ feber. Men men.
Jag ahr bara en grej att göra imorgon och det är redovisa spanskan.
Det är försäj på morgonen, som om jag redovisar det och sen åker hem.
hmm, ja vi får se. Jag vill ju också träna imorgon plus att jag måste köpa julklapp till mandiz.
Men det hinner man väll också får man hoppas :p
¨Ja vi får se, nu ska man lägga sig i sängen och kolla på Remember me :)

puss <33





Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Åhh, det är du som är helt underbar:D Love you!! ♥

Snart ska vi ses alltså!!! Längtar ihjäl mig :D

2010-12-19 @ 21:57:56
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0