Vi tar oss igenom det.

Igår så fick jag reda på grejer som vände upp och ner på mina känslor och tankar.
När jag träffade Mickis is stan och pratade med henne. Så insåg jag att alla ha rolika mycket problem
med i sin egen grad. Man kan inet säj att någon har det jobbigare än andra, för det kan vara något som är skit jobbigt för mig mne inte alls lika jobbigt för henne/honom. Ja vi möter alltid motgångar, men man tar sig igenom dem bara att det tar lite längre tid än när man inte möter en motgång.

Jag komm på negativa och posetiva grejer om mig själv. Sedan så när jag komm ehm från stan så fick jag även reda på att min farfar inte längre är med oss :(
Ja igår så gick min farfar Gunnar Hammar bort!
Det kändes som en chock att få reda på det. Nu känner jag mig ledsen, liten och ohörd.
Men vi tar oss igenom allitng, sakta men säkert.

Puss <33




Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell

Vila i frid farfar! <3

2010-12-30 @ 11:58:47
URL: http://linnealindell.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, tack :) Puss på dig <3

2010-12-30 @ 12:21:00
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0