22.41

ja nu är klockan 22.41 och jag ahr ingenting att göra.
Försöker att blåsa upp figurballonger men det går inte sådär jättebra för mig.
Ballongerna blir fel former och sen så flyger dem bara iväg.
Idag hade man ju So prov :(  Jag hoppas att det blir ett G+ eller ett VG - för att det
känndes väldigt bra, Svarade på alla frågor utom MVG frågan och en G fråga. Så nu får man
hoppas att det blir bar resultat efetrsom man har plugagt så hårt :D ja  3 dagar hemma denna vecka.
Det ska bli plugg under lovet (är planerna, men vi får se med det) haha :) imorgon så ska man upp typ sju för
ska hjälpa till att träna knattar :D så kommer vara i hallen från 9-16.30 :) haha xD.  men ska äta mycket det kan jag lova.  så nu ska jag läsa färdigt lite bloggar, packa mina saker tills imorgon, lite styrka och sen sova.

Godnatt <33


tårta :D

Me <3 Bamse :D



ja må hon leva ;)


utblåsning :) så söt <33



syrran i morse :)

här är det lite bilder :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0