Driver hon?

hejsan kissies nya bröst är inte alls överdriva nää. Liksom seriöst varför ska man ha hur stora som helst. Hon har pinnsmal kropp och stora bröst. Hmm lite konstigt kommer det bli. Brösten formas efter kroppen har du stor kropp så har du och ahr du liten kropp så har du. Är så imot skönhetsoperationer för det förstör bara ens egen personlighet. Man blir är inte säg själv man blir någon annan :). Vissa operationer som fettsugning för dem som har fetma och så det är bra för då mår dem oftast bättre efter. Men vilken jävla smärta i magen :P. Men som jag tillexemepl om jag ahde råd så skulle jag säkert kunna fettsuga mig men varför vad är menningen med det hela? Man blir smalare ja!! men inte snyggare :D Man ska vara säg själv inte någon annan för det är ens igen personlighet och hur man själv är som gör att man är unik.

kisses ♥


Inte alls överdrivet :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0