plugg och nu sova !!!

Ja nu ska man nog hoppa i sängen så att man orkar med skolan imorgon :D
Har pluggat från 19-22.15 typ =). har samtidigt kollat på wallander och spelat bingolotto. Fick faktiskt väldigt mycket gjort det trodde jag aldrig haha xD att jag skulle få så mycket gjort. Ja att göra denna vecka som kommer är väll som  vanligt träna och sen kompisar om jag hinner, vilket man får hoppas. Måste se till att redovisa dem stegen som jag ska har legat i fas hela tiden enda tills denna vecka så nu ska jag se till att jobba i kapp i kursen och dem andra ämnerna. Man får inte halka efter för då blir det ett helvete sen!! Man måste kämpa nu så man får sina betyg precis som man vill. Då måste man sova tillräckligt =).
Så godnatt  alla söta <33


http://i93.photobucket.com/albums/l62/skruttenn/Mina/moon-nattinatti-nn.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0