roome

Imorgon så ska man upp vid typ halv 5 :s Inte precis världens strörsta hit men vi ska åka till roome :D yeey ja vi ska samlas borta vid skolan vid tio över sex. Ja ni hörse rätt 06.10 :(. Ja det är inte precis det roligaste jag har varit med om men vi ska ju åka skidor =). Det ska bli väldigt kul för det har jag  inte gjort sen jag åkte till fjällen sist och det var ju i påskas = ett år sen typ :D. Det här kan bli enda gången som jag åker skidor för i år, så man måste ju passa på. Så nu sitter man här i viternkläderna, för jag har testat lite vad man ska ha på sig :D Men tills slut så blev det  en skijacka och matchande byxor. Sen en mörkblå mössa  ett par röda vantar och ett par skidglasögon. inget speciellt precis men vi ska ju bara synas i backarna ;). Ska fixa färdigt lite saker här på datan och packa ihop mina saker. Sen klockan 21.00 så är det ju csi miami och det får man ju ej missa. Sen blir det väll hopp i säng! måste försöka sova mins halv elva eller elva :D Hörs (kanske) imorgon bitti. Annars imorgon kväll. *Kameran åker självklart med så det kommer bli massa bilder.

Ha en bra kväll ;)  Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0