sckräciis

lite störd Rubrik men men :D
Ja nu så ska man snart dra på träning. Dagens skoldag har väll varit helt okej. Har väll tillbringat dagen med Manda, Mira och olivia. Ja dagen har varit lite blandad. Först så hade man ph= personlig handledning på morgonen och det suger ju så mycket. Sen så har man inte gjort något viktigt allt. Eller jo har skrivit klart min svenska så nu är det bara att skicka in den och sen börja med nästa steg. Vi har prov på onsdag :/ I no och jag kommer nog seriöst dö =). har ju avrit sjuk hela förra vecka, så då missade man massa och låg helt däckad så nu måste man verkligen skärpa säg och plugga till provet. Nu kommer emelie så vi ska väll snart åka iväg.
Ha en bra kväll.

puss



Kommentarer
Postat av: bella

sv: Tror inte det, vill bli frisk ordentligt :) Men på onsdag kommer jag nog (a)<3

2010-02-15 @ 15:47:18
Postat av: Tildah

Jag håller med allt kommer att skita sig! MEn vi ska kämpa på!

2010-02-15 @ 21:30:05
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0