svårt

Det är svårt att bestämma säg för att börja plugga. Som nu har jag suttit här i ungefär 2 timmar har sagt till mig, nu måste jag börja plugga men det har inte blivit av. Man borde ha en knapp som man trycker på så att man inte kommer in på andra sidor än dem man behöver. Jag måste plugga men kommer inte igång :(. Hade inte sådär jättemycket att göra denna vecka men jag måste ligga i fas. Om jag ej ligger i fas vecka 12 så kommer jag ej få praoua. Om jag ej får praoua så blir jag ledsen för då kommer jag inte kunna lära mig göra latte. Buhu :D haha xD. Men ska se till att komma i fas till nästa vecka, för det blir troligen ingen skola för mig imorgon heller. Men på fredag antagligen för då åker vi till romme =) yay :D <33 Ska försöka få lite pli på mig nu och börja plugag ;)'

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0