sushi

Hellue
Ja nu så har man precis kommit hem från Farsta :D Har varit där med mormor och morfar och kollat på lite skidutrustning, och ätit sushi. =). Det är så gott. Någon mer som gillar det? Alla säger att det bara är rå fisk och äckligt ris. men inte enligt mig, då är det så gott, jag älskar sojan  till haha, och den där goda soppan. Visst det är typ buljong feta ost och purjolök i. Men den är så god. Ja nu ska jag sätta mig och plugga lite spanska och försöka lite med matten. Sen ikväll så blir det träning.  Så vi hörs senare.

Puss

Min mat :D
http://vasbysushi.se/lm08.jpg



Puss




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad gott med sushi! Vad sugen jag blir på det nu.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-01-29 @ 12:38:58
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0