fuck why!!

hellue nu är man hemma sedan 2,5 timmar :D
Det var jävligt najs ute i götet och i skara. har skrattat mycket åkt mycket grejer och bara haft det allmänt najs.
Och en semester kan man ju självklart inte ha utan att någonting försvinner och det är såklart min ipod. Aså fan också!! Varför just jag. Varför måste jag vara så jävla klumpig. Hade den när vi komm framm till götet. Då hade jag haft den från tockholm till skara en natt och sedan till göteborg. Sedan försvann den. Jag vet att jag hade dne på parkeringen i Liseberg men sedan vart den tog vägen har jag ingen anning. Den fanns inte i väakn inte i bilen ohc inte på rummet. Så ja vart vet jag inte. :(
Nu är man musik lös och mamma ba du kan vänta tills din födelsedag då kanske du får en ny. Det är den 28 NOVEMBER. inte alls lång tid haha :D
Men det kanske kommer någon rea eller något.
Ska köpa en ny efter att jag har köpt en data  tror jag :p
Ja allting löser sig. Jag höll just på att prata med min kompis mamma om hennes dotter. Det var väldigt intressant och trevligt. Jag ahr nämligen höjt hennes självförtroede ett snäpp.
så jävla fgrymm man är.
Ja ja nu så ska jag  kolla runt lite sedan duscha.

puss puss <33


you are always there for me :D




Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Men jag vet iallafall vad jag tycker och det kan ingen ändra på! :D Jag ser det jag ser och det är fint <3



Puss ♥

2010-07-26 @ 22:13:19
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Jag förmodar att det var du som skrev Anonym kommentaren ;)



Tack så jättemycket :D tycker du verkligen det? Köp den!!!:D den är riktigt snygg ♥♥ du SKA lyssna på mig ;)

2010-07-27 @ 18:19:32
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0