självklart kan jag inte...

Varför kan jag aldrig nöja mig? Med vadå kanske ni undrar' ja med hela mitt liv med allting som livet bjuder på.
Vissa dagar sser jag mig i spegeln och ba daam vilken snygg tjej som står där, men nu bara ser jag migf själv som en tjock liten bitch som inte verkar ha någon sjäälvkontroll eller veta överhuvudtaget vad hon håller på med.
vafan gör jag med mitt liv igentligen?
Typ slösar bort det på träning och kroppskontroll. Hoppas att mina kompisare inte hatar mig för det.
När jag är med vissa kompisar kan jag slappa loss och äta och bara var som jag vill Jag skämms inte för att jag är jag och allting blir bra. Men med vissa känner jag mig så nertryckt. Dem är snyggare och bättre än mig. Allting bara snurrar och jag vill vara med båda mina vänner men hur ska jag kunna göra eller vara det när jag inte är lika bra som dem?  dem är smalare snyggare och helt enkelt mycket bättre.
Ja jag vette fan, vi får se hur allting löser sig :D
livet är väll såhär tror jag eller så är det bara jag som har det så.
btw jag tror att jag börjar veta lite vilket gymnasium jag ska börja på eller. Asså vill jobba med barn, det är en sak som jag vet. Vi får se hur allting blir. Jag vet faktiskt inte. *Ska kolla runt och allting kanske löser sig tillslut :D

Nu ska ni få lite sommrigs bilder :D

moi :D

 

jag och syrran

 

jag i kungshallen för 2 veckor sen :D

jag och syrran

 


Kommentarer
Postat av: celina

hahaah juste det sa ju han xD hahaah fattade inte när du översatte på svenska xD hahaah,

2010-07-15 @ 23:49:05
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: celina

btw, texen.. kan verkligen känna igen mig i det där ibland.

2010-07-15 @ 23:49:53
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin blogg har du :D



Har frågestund på bloggen så ställ gärna en eller mer frågor.

Och när jag svara så blir din blogg länkad :)

Ha en bra dag kram :)

2010-07-16 @ 11:59:04
URL: http://abouteffanu.blogg.se/
Postat av: celina

åh tack ! det betyder mycket. :) <3

Jag har haft ett rätt tuff uppväxt med massor av olika saker, och en utav dom är mitt utseende och vikt. jag fick höra hela tiden att jag inte räckte till, att jag va lat , för tjock och allt sånt. till slut börjar man ju själv tro på det. haha när tillochmed ens psykolog säger det, jag var 11 år då.

men precis som du, så ibland är självförtrondet på topp och man gillar verkligen det man ser i spegeln, men annars så hatar man den som tittar tillbaka i spegeln.

Och jag tycker du är jättefin med, hade aldrig kunnat ana att du känner så . <33

2010-07-16 @ 18:55:50
URL: http://ceelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0