varför tänka sedan göra?

hellue
Idag så ahr man varit i stan med mandiz. Vi åkte in så att vi var där inne vid typ halv ett. Det var en fett skumm gubbe på tunnelbanan som började fota mig :S usch. han stirrade skit äckligt på mig och bara blä.
Ja iallafall vi var där jag köpte jeans på gina och en klänning och 2 tröjor på hm. Det  var fett najs och ruligt. Sen drog vi hem till mig och gjorde inte sådär jättemycket.  vi bara chillade käkade lite. sedan drog vi till raman och badade fy fan asså, det var svin kallt. Man ska bada när det är varmt haha inte när det är monligt och dant.
Vi drog hem till mig och spelade kort och bakade kladdkaka haha fy fan avd gott. Vi spelade bluff stopp och typ vändtia och massa olika. Sjukt kul var det iallfall.
Fast jag ångrar att jag åt så mycket söt. Som idag har jag ätit en kula glass sedan har jag ätit kladdkaka och några kakor. Det ångrar jag massa. Jag åt ju inte allt på en gång m,en endå. Varför göra först och tänka sedan att det vra DUMT. Jag skämms som fan nu, seriöst hur ka jag kunna åka nu i helgen till vattenland och ruschbanonr utan att skämmas över mig. Kommer skämmas vad jag än gör. liksom seriöst det är inte precis så att jag kan bli av med allt mitt extra fett på 2 dar :D


haha men ska försöka hålla mig borta på sådant efter göteborg för att måste vara jukt snygg till katrineholm. Seriöst annars kommer jag att stå där i sport bh och träna med alla smala tjejer runt mig. Jag är stört, förlåt mig för att jag ahr höfter, rumpa och bröst. Och lite hull. Jag skulle också gärna vara en planka till maga och ha det andra på mig. Men det kan jag ej, kan inte vara lika smal som er andra. Vi får se hur allting blir. jag kommer nog tat bryta ihop och tycka att jag är tjock och tor och allt möjligt. Men vi får se.
Man vet aldrig hur det blir innan man är där.

ska nu typ duscha och sedan sova å puss puss på er.
Bilder kommer imorgon lovar!! :D


jossan ♥


jag är jag ingen annan tyvärr :s

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Åh,Gud vad glad jag blir när du skriver sådär Mickis. <33 du är också jätte vacker och jag blir så arg när du säger fula saker om dig själv, ta inte åt dig av vad andra säger. Du är fin i mina ögon och du är så bäst :D jag är så glad över att vi har hittat varandra genom bloggen, jätteroligt tycker jag :) <33

2010-07-22 @ 00:12:47
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Agnes

Sv: jaha? Jag tar inte åt mej bara så du vet. Jag lärde mig läsa och skriva när jag skulle fylla 4.

Förresten, det var du som började...

Och jag är inte ensam om att skriva som jag gör, jag läser många bloggar med personer som är kanske 12-13 och skriver som jag-.-

2010-07-22 @ 18:54:42
URL: http://agnesown.blogg.se/
Postat av: celina

Jaha, 95;Adå ? :D jag är 95,a :)

Skriv inte "jag är jag ingen annan tyvärr!" Så SKA du inte skriva ;O

Jag känner dig ju inte, ^^ men jag tycker verkligen du verkar vara en sån jättefin tjej! :) <3333

Samma här, bättre på att säga till andra, sämre på att intala mig själv ^^

2010-07-26 @ 13:08:24
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Runa

Du är du och du är jättebra som du är. Älskar dig för den du är. Puss<33

2010-08-04 @ 14:37:04
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0