nu vet jag inte hur jag gör

kan inte kolla mig i spegeln eller något. Det känns bara så fel. Som varför ska jag se ut såhär,varför ska alla andra vara så snygga. Liksom i sommar på stranden hur kommer alla se mig då?
hur ska allt bli. Om en vecka nu så sitter man och har skolavslutning imorgon. Ja och hur gick mitt mål med ingen,glass chips och mindre mat?
Åt helvetet men har försökt denna vecka vi får se.
Varför kan jag inte gå ner i vikt lika snabbt som alla andra. Asså åå fan, detta är inte helt okej.
Nu på sommarlovet blir det hårträning så man kommer tillbaka och alla typ kollar på en åå vilken snygging eller vad osm helst :P
haha :p
Ja vi får väll se, nu ska jag köra lita magstyrka kanske hoppa lite.
Sen tv och sova :)
juste köpte nya snygga örhängen och glasögon som jag älskar :)

haha

puss puss alla gullungar.

<33


Kommentarer
Postat av: bella

sv: Jag behövde packa till gbg och plugga lite ;)

Tack så mycket haha, din är också jättefin :D<33

2010-06-03 @ 22:17:04
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/
Postat av: ellinor

sv: tack din är också fin :) <3

haha är jag good? du med. ;)



blogga om vad jag tycker? tycker om vad?

massa annat? :P <3

2010-06-03 @ 22:45:22
URL: http://elha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0