att man kan dömma...

hejsan

har ni sett dejting in the dark :p
Asså där är man två personer i ett mörkt rum och sen så ska man lära känna varandra ;)
Dem klämer på varanndra och gissar hur den andra personen ser ut och sen så efter några
dejtar så tänder dem lyset i rummet och då får man se  :p
Ja det visar ju bara hur mycket utseendet betyder för vissa personer.
usch det är typ det värsta jag vet när man blir bedömd på utseendet för alla personer kan inte vara hur snygga som helst. Som en kille sa på dejting in the dark, att utseendet är väldigt viktigt och vem vill ha en häffa klump  till tjej. Han tyckte att sin dejt var för tjock. Asså hon var normal. Fy fan usch . Ja men så är vissa killar.
Nu sitter jag vid datan och tv samtidigt.
Är sjukt trött efter allt som har hänt idag. Tänk att man kan bli så trött bara av att gråta.
Nu har jag krypit i mina mys kläder. mina myskläder är mjukisar t-shirt och en en munkis.

See you later aligator.


Kommentarer
Postat av: bella

sv: Hahah ne men seriöst jag ser typ nästan likadan ut som när jag var liten xD<33

2010-03-09 @ 21:00:59
Postat av: Mikaela

Sv; eller hur! :D Är så otroligt glad över detta! Ååh, tack så mycket. Vet du? Du verkar som en otroligt mysig tjej, kul att du följer min blogg (som det verkar som) Nej vad roligt, vad ska du plugga till då? :D <3

2010-03-09 @ 21:09:10
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: M I N N A

Å vad snällt! Rösta gärna på mig som veckan blogg här:

http://joshii.blogg.se/



Om du orkar^^ PUSS!

2010-03-09 @ 21:59:02
URL: http://minnasvardag.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; Jo men man ska ju vara ärlig, ärlighet varar längst! Åh vad roligt. :D Känns som att man inte riktigt har någon som läser varje dag men ååh nu blev jag glad. :D Hm, jag vet faktiskt inte. Min kompis var med inne på det ett tag men tyvärr så vet jag inte. Inte så insatt i den delen. <3

2010-03-09 @ 22:04:18
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; Men åh vad roligt att höra. :D Kul att man har det intrycket på folk att man kan bli omtyckt så. :) Hm, jag tror ni kommer få papper om det lite senare, annars så ska det gå att söka runt lite på det osv. :) <3

2010-03-09 @ 22:20:22
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Matvraket

Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



Vissa skulle nog kalla mig sjuk, andra skulle nog påstå att jag har en ätstörning. Vad jag har bryr jag mig inte om. Följ min strävan efter drömkroppen. Jag SKA klara det.



2010-03-09 @ 23:03:47
URL: http://isntitmatvraket.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg!

Allt bra med dig?

2010-03-10 @ 17:52:17
URL: http://eemmalindholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0