Dygnade

hellue hemma från emelie nu :)
Vi ahde det så najs :)
vi spelade spel kollade på skräckfilm åt mat, snackade skit, dansade och lite allt möjligt.
Det var sjukt kul, jag älskar att saker med tjejeorna och att umgås med dem överhuvud taget.
Jag Mandiz och Lisa vi dygnade, haha ja det betyder att vi gick uppe i ett helt dygn utan att sova.
Vi gick upp halv sju på fredagsmorgonen och gick och la oss typ sju nu i morse. haha så jag har sovit totalt 2 timmar :) jag sov från 07.00- 09.00. Ja Emelie och Mickis skulle också dygna men dem somnade haha.
Jag, Lisa och Manda vi ritade på alla som sov och det var så roligt, för att vi andvände en flytande eyeliner och den kittlades så dem drog i ansiktet och blev helt svarta.
Nu så kollar jag på Oc  jag har börjat om så nu ska jag kolla på säsong 1 2 och 3. Det är en sådan jävla bra serie, fast den går inte längre den baar måste ses.
Halv fyra så blir det dansträning får se hur det går.
Ni får ha det så najs så länge så höres vi senare.


kisses♥♥

Bilderna får ni senare :p <3

Kommentarer
Postat av: bella

sv: det är lite svårt att förklara, kan göra det sen på träningen (a) Men den var så jävla bra, men hur sorglig som helst :')<3

2010-03-20 @ 14:50:11
URL: http://bellaww.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv; Tack så mycket! ja kär är jag allt, det går det inte att neka till. ;) <3

2010-03-20 @ 18:53:35
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha, det var fett kul ju :P <33

2010-03-20 @ 23:20:53
URL: http://fiiiisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0