life its hard just live with it

hellue

hemma från träningen.
skrev ett långt inlägg igår men datan dampade och allt försvann :(
Ja men nu ska jag berätta lite om min dag idag.
Började 10 =) så najs med sovmorgon.
jag gjorde lite röror och topg några kunder inte så mycket mer.
DEn första kunden jag skulle ta själv den pratade engelska, jag förstod vad hon sa men var inte så bra på att formulera mig men allt ordnade sig tillslut.
Ja tränineg gick helt åt helvetet rent utsagt.
Ja jag skulle först köra hnadvolt skruv men störde mig skit mcyket på en person som satt på läktar.
Sa det till min tränare och allt fuckade loss. Jag fick skäll och jag tänker fan inte stå och at skit i ansiktet så jag säjer imot och ja allt blir stört. Liksom jag attr inte skit från någon som alltid ska ha lätt osv.
Ingen ville lyssna på mig, jag gick iväg en stund var lite för mig själv och allt kändes bättre.
På hopp gick det sådär störde mig fortfarannde  mwen körde iallafall ett överslag och 5 sträckar och 2 skruvar.
Imorgon så börjar man elva :) yey.
Ska kolla runt lite på internet nu får se vad som händer senare.

puss




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv; jag vill inte ta det nu.. :/ <33

2010-03-25 @ 21:37:48
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/
Postat av: Emmi

:) inte mycket! musikal om tre veckor tror jag.. pirrigt! vad händer själv? :)

2010-03-25 @ 22:47:31
URL: http://emmitunmar.blogg.se/
Postat av: sarah

det betyder att ni litar på mig :) att ni låter mig passa :D puss

2010-03-26 @ 12:53:07
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0