I try but it not work. Jag orkar no...

I try but it not work. Jag orkar nog inte mera. Allt mitt slit till ingen nytta. I börja av detta år så slet jag med vikten och Kämpade, men nu ger jag upp lätt och jag äter saker jag inte borde. Liksom bara denna vecka har jag ätit bullar plus paj. Har bara tränat på gympan inget hemma. Det händer liksom inget. Plus att alla andra är mycket smalare och snyggare Än mig. Det gör så att jag vill sluta försöka. Liksom att mina kompisar och dem som står mig nära. Dem är sjuk snygga och smala men jag då? Vad är jag! Ingenting, visst jag kanske är en bitch och idiot. Men vet inte hur jag ska ändra på det. Plus att det gör inge nytta hur mycket jag går ner, det hjälper ändå inget. Right now i give up whit everting. Orkar inte mera. Förlåt för detta inlägg men så känner jag. Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0