orange blää

heej

Sitetr nu här vid datan medans min lilla söta syrra ligger och sover i sängen bakom mig :D Hon är så söt :p, när hon sover ;)
Ja nu sitter jag och bella och diskuterar färgerna som vi ska ha på uppvisningen liksom typ jag och  typ 13 andra ska ha oranga linnen på oss på uppvisningen. Sen svarta leggings och håret lite snyggt upptupperat :D . Det blir nog skita bra.  Jag komemr typ att tillbringa varenda liten ledig stund jag ahr i en gympahall. Imorgon tränar ina småttisar på morgonen sen så bär det av till träningen :D, ja sen på söndagen tävlar killarna och några andra småttisar så dem ska man också tävla. Sen träning måndag tisdag, vila onsdag träning torsdag vara i hallen fredag. Uppvisning lördag och kanske kanske vila på söndagen om inet killarna ska träna då :)

Jag lovar att jag komemr få utslag i hela mitt ansikte, ajg får det när jag är i hallen för mycket :S Det är för den dålig luften och allt äckel som är där. usch det är inte helt okej :D

Nu ska jag packa tills imorgon och prata med mina vänner.

synes och höres :D <33


mitt  och bellas fina samtal sorry för dålig bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0