vänskap

Du är min vänn. Du är alltd där vid min sida, du ställer upp för mig alltid.. Du får mig atta le i alla lägen, det är du som får mig att må bra. Jag kan må skit och du kan endå få mig att le. Du är min sol, min ängel och alla bar saker på våran jord. Jag tror inte att jag skulle kunna överleva utan dig. För att när jag faller så fångar du mig, när du faller så fångar jag dig jävligt snabbt. Du är allt för mig, jag skulle inte kunna stå leva elelr någonting utan dig. Först är jag ensam jag har inga vänner ingenting. Jag springer för att försöka komma bort från allt det hemska,när du helt plötsligt står där frammför mig och säjer. Vi klarar det här tjeje, jag kommer aldrig att släppa dig. ajg är alltid där vid din sida och det kommer vara vi till slutet. För att syster jag älskar idg så <33 Jag känner att sådant hära skulle få mig att må bra. Jag hör inte ofta att någon älskar mig mera än mina föräldrar, har en till två vänner som verkligen älskar mig. Men dem andra då?
Är jag bara en person som man kommer till när inte någon anna duger?
Ja det skulle inte förvåna mig!
jag orkar inte med mitt liv, bara bråk stö och skit, kan det inet hända något roligt kul och spännande så man kan släppa alla bekymmer och leva livet!!

<33



Kommentarer
Postat av: tanja

<3<3<3<3<3

2010-05-04 @ 20:02:16
Postat av: jennpenn

jag vet hur de är, :/ de är sjukt jobbigt, men glöm inte du är bra precis som du är :)



kram

2010-05-04 @ 20:05:33
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0