bubblor

Heeej!!!
¨Nu sitter jag och försöker besegra massa bubblor med hjälp av en pistol!! :D
haha jag försöker slå alla.
Komm hem för typ tjugo minuterb sedan :)
Sitter just nu och äter massa choklad. Vi fick hem massa från mormor och morfar.
haha dem är så generösa ibland :)
Imorgon ska jag börja med mitt sötsaker förbjud. Enda dagen är lördagar.
Och på födelsedagar :) Jag fyller år om 21 dagar  :) om precis 3 veckor!!
hoppas jag får lite av der jag önskar mig.
Men då ska jag vara icke socker beroende. Det tar ett atg att komma ifrån och känner att det är dags att börja nu! Eller imorgon men endå ;)

Nu ska jag återgå till mitt spel :)

Puss <33


saknar denna hära tid :)


Kommentarer
Postat av: lynne

joo, men du har inte skickat så ju xDD <333

2010-11-07 @ 17:15:01
URL: http://lynnesund.blogg.se/
Postat av: beah

SV: Nejdu, du är söt :D

2010-11-07 @ 17:20:02
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0