Csi

Ligger nu i sängen med tvn frammför mig :)
Känner mig så trött, ögona håller på att gå i kors och min mage ligger och gör konstiga ljud.
Intressant information huuh :D
Idga så ahr dagen varit seg och sjukt lång! Jag trodde jag skulle redovisa engelska men dem´n avr inet tillräkligt bra.
Så man har typ G på den, hur kul är det igentligen att höra att man skrev en sämre grej nu. Än för ett år sedan, nej usch på mig!
Nej men det går nog toppen. Eller någonting.
Idag ahr jag avrit tråkig och depp. eller iallfall tills jag komm till hallen.
När jag kommer dit så fylls jag med glädje och lust. Plus att mina söta små underbara ungar gör mig så glad!! :D

Ska ner och prata med mamma, sedan får vi se.

Puss


mian söta tjejor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0