Lördag!

Godmorgon, idag är det lördag och det innebär, lördags godis!!
haha en liten godis gris jag är :)
Men lördagar är den enda dagen jag äter på, så bara att njuta av just den dagen :)
Nu på morgonen så ska jag träna mina söta små underbara ungar, i fornuddensskola.
Sen så ska jag hem och chilla galet! :D
haha :) najs najs.
Äta godis, mysa kolla på film, och kolla på en ny kamera :D
Ja jag verkar inet få någon systemkamera när jag fyller år, så då måste jag börja kolla efter en ny. 
Eller efter en som jag kan spara till själv :)

Nu ska jag kolla på miami ink och chatta. 

Puss <3

 
bella tuperar mitt hår, våruppvisnining 2010. Miss you bellis!!!

Kommentarer
Postat av: bella

Ahh fan vad ful bild på mig, hahah ;O

Skanar dig också!! :( <33

2010-11-20 @ 18:07:50
Postat av: Annalee

det handlar inte om vilken kamera man har, utan fotografen ;)

2010-11-20 @ 19:23:41
URL: http://annanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0