vill ha det jag inte kan få

Varför vill man ha det man inte kan få?
Gillar man utmaningen av att man inte kan få det? Gillar man att få längta. 
Eller gillar man helt enkelt att veta att man bara inte kan få det?
Det finns många saker som jag vill ha. som jag inet kan få!
Jag vill ha dem så mycket, men jag har inte kroppen eller allt sådant jag vill ha. ¨
Jag vill ha allt det omöjliga, just det som gör mig så frustrerad. Jag verkar vilja ha det bara för att de tär svårt och omöjligt att få!
Thats not fear. Ska börja ta allt osm jag kan få och skita i det osm jag inte kan få. För om man alltid siktar efter det omöjliga, då kommer man inte komma någonstans i slutendan. :)

Lite av mina tankar :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0