Bra jobbat tjejor!!

Ja det ble vinte en medaljplats, men vi ahde jsukt kul och det är ju det viktigaste.
Shit asså jag visste inte att ni tjejor kunde skrika så mycket :)
Jag skrek är ni med tjejer!!! Och alla svarade JAAAA!!!! Skoja inte vilket drag det blev, och sedan så var det dags för waka waka.
Men  jag tyckte vi var sjukt grymma även om det blev fall och lite stegringsfel. Men vafan spelar det för roll igentligen. Vi åkte dit för att tävla och ha kul, och det var precis vad vi hade.

Jag ahde iallfall sjukt kul. DEt är så jävla underbart att få gå till tjejorna och veta att man verkligen har en plats i deras hjärta. Det är liksom folk som aceppterar mig för att jag är jag!! Åå det är så underbart, jag älskar alla er!!
Ni är så glada över att se en och det spela ringen roll vilket humör man är på, ni finns alltid hos en <33
Löw you.

Ja nu ska jag packa färdigt för imorgon drar jag och mina tjejor och killar  till wisby!!!

haha vi kommer ha det grymmt. Älskar mina små gymnaster dem liva rupp ens dag :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till visby ? ;O gotland alltså? ;O fett nice!:D

2010-10-14 @ 22:28:01
URL: http://ceelinas.devote.se
Postat av: Runa

Älskar dig med :) <33

2010-10-17 @ 20:10:30
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0