bränner

Nu sitter jag och bränner skivor :)
Jag ahr precis lärt mig bränna på cd skivor. Fatta vad grymm man är ibland asså :)
Jag bara lär mig massa olika grejer själv, det kunde man inte tro om mig va :D
haha :)
Jag ahr precis satt ihop en video från tävlingen, fast bara med min syrras lag :)
Jag håller på att lägga ut den på youtube, så ni får se den sen.

Idag ahr dagen varit kall grå och jobbig. Men sådana är hösttider.
När det är höst så är det kallt grått och det kan bara kännas elänigt.
Men då gäåller det att man tar sig i kragen och gör dagen bra, precis som jag gjorde idag.

Det kanske inte var den bästa dagen, kanske inte älskade hel mig när jag klev upp.
Men jag omvandlade alla negativa tankar till posetiva och lyckades genomföra mycket.

Jag lyssnde bra på föreläsningen och skrev färdigt hela labben snabbt och enkelt :D

Ska bara bränna klart skivan och sedan så blir det sussa lussa för mig.

Så vi hörs imorgon.

puss <33


killarna och tjejrna vid båtplatsen i gotland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0