duktiga ja!

Nu ahr jag suttit och pluggat kurs i ungefär 2,5 timmar. Så jag ahr gjort färdiogt 2 kurs uppgifter och dem andra får jag göra imorgon när jag ahr fått lite mera info :)
Men fett stolt över mig själv, liksom jag lyckades!! :D haha duktiga ja som pluggade hemma. Imorgon ska jag plugga gärnet i skolan! Jag var faktiskt duktig och pluggade idag  hela dagen :)

Nu om några minuter så blir det Csi ny!! Love it :D haha det är så bra, man ser hur någon dör/blir mördad och dem reder ut fallet :p
haha :D
Men datan åker med ner.

Jag satt och kollade igenom gamla bilde rpå in kamer, haha fy fan ´vad små man var i 6an skoja inte. 3 år sedan, det händer så mycket på den tiden. FÖr alla! haha :D
Så kommer jag nog säja om mig nu, när jag går i 3 ring :D Man kommer alltid vara mindre i ens ögon desto äldre man blir. Det är faktiskt lite coolt :D

haha :p Jag insåg att viss av´mina vänner ´ahr jag inte sett sen i sommras eller ännu längre bak. Det är så jäkla sorligt, för att jag vill träffa dem ofta. Men min tid räcker inte till. Ha rman en gång haft en nära och underbar vänn, så glider man aldrig ifrån den. Iallfall inte jag!! :D
Jag håller kvar vid den och pratar även om man inte ser den avrje dag så hörs man av.

Men jag vill se personen prata med den osv. :)
<3

Älskar mina vänner. Alla min vänner bekanat, alla som finns hos mig dagligen, dem som lyser upp min vardag!!
Utan er skulle jag inte klara mig!

puss på er <33


faith hope and love

Kommentarer
Postat av: bella

Naaw tack! Men det är du som är söt mickis :D<3

2010-10-25 @ 22:01:57
URL: http://isabellaerikssons.webblogg.se/
Postat av: Linnéa Lindell - llstyle.blogg.se

sv, Aa, nu har vi bloggen tillsammans så får vi se hur det blir sen :)

ses vi imorgon? <33

2010-10-26 @ 05:49:00
URL: http://llstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0