Orkar inte

Orkar inte leta efter sladden tíll kameran, den ligger nog någonstans :) haha, så letar imorgon så kommer filmen in då, men måste säja att vi är bra!!! :D waka :)
ja tror faktiskt att jag ska sussa nu, för imorogn ska man först träna små killarna och sedan dem större odjjuren :)
Jag lär vara i hallen från typ tio till halv två. sedan så åker man hem, kanske är hemma vidtvå halv tre.
Ja vi får se men vi höres. Och imorgon så måst eman städa apcka och göra massa!! ;) Man åker ju till falun på måndag :D

Pudd och natti <33


Ett år sedan i falun


DEt kommer bli grymmt!!!

Kommentarer
Postat av: jennpenn

jo jag måste bry mig :( för jag ska gå ner typ 7 kg! skulle jag ha gjort under 1 års tid nu :( så måste snabba på lite, och blir så glad när jag väl gott ner :') idag har varit en superbäst dag! inte gått upp nånting :)



<3<3

2010-10-03 @ 17:58:58
URL: http://ilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0