tomorow is a new day

imorgon är en annan dga la la la :D
haha :)
Ja visst imorgon kanske det är en annan dag, men avd spelar det för roll?
Jo att då har jag först träning med gs2, sedan min egen. Hoppas att vi får göra något roligare än alla andr, eftersom vi inte är med och tävlar :(
Men men sådant är livet.
imorgon ska jag starta om mitt liv. Eller inte själva livet, uatn vanorna och bettendet. Denna gång ska jag försöka, och sedan samtidigt kämpa.
Vet ni att jag gilla rinte att dela med mig av saker :) Inte saker jag gillar väldigt mycket, som tillexempel pesoner. En person som jag gillar jsukt mycket,ska tillhöra bara mig och ingen annan. Det är helt fel tänk, och det vet jag. Men men, vad ska man göra åt saken? 
 
Jag hoppas att jag växer ifrån det, vilket jag inte är helt hundra på. Men man kan aldrig veta :D
haha.
Ska kämpa tills slutet av allt.
Ska nu ligga och kolla runt på vissa grejer, som mopeder, mobiler, kameror, lite smått och gott.
Så vi synes latero, eller snarast imorgon.

puss <33


Kommentarer
Postat av: linnea

sv; En*till*mobil? haha första hörru ;) <3333

2010-10-22 @ 23:25:37
URL: http://llstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0