yes I found it :D

Jag hittade en pälsväst!!
Helt överlycklig, asså jag har  letat så jävla länge och nu hittade jag en sjukt snygg väst :)
Är lycklig :) Men skämms lite över att den kostade 300, men men så¨dant är livet. Ska inte ta upp så mycket pengar under hela november.Idag har dagen avrit sådär, jag ah rhaft svårt att koncentrera mig pga mensvärk. Fy fan det borde utplånas men men. Bara en vecka sedan är det över. :S  

Fast jag kommer få lite penagr när jag jobbar nu under lovet, emn dedt kanske är 300. Men bättre än inget alls :) plus att dem pengarna kommer i slutet av denna månaden. Precis innan min födelsedag :)
Hoppas jag får pengar då. Men allting handlar inte om vem som ahr mest pengar osv, det handlar om att vara lycklig. Trivas med din kropp och våga vara du!!

För när du är idg själv det är då du mår som bäst.
Tyvärr så kan man ha svårt att vara sig själv, men det handlar om självförtroendet och självkänslan. Men sådant är livet. Vissa tror på sig själv, andra bryter ihop och slutar tro på sig själv!

Ja så funkar livet.

nu ska jag plugga engelska så höres.

puss


me and me pälso :)


haha min pälsväst och mina sexiga leggings :)


haha orkad einte vrida den :)



Kommentarer
Postat av: bea

ohgud vad söt väst :) <3

2010-10-26 @ 21:37:30
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0