Me and my sister is a wonderful team

hellue
idag så hade vi ju bajs orientering :D
hahaha :p
Men det gick ganska bra, sprang runt banan på 1,20. Det kanske är fett lång tid men jag gjorde så gott jag kunde.
och det är det viktigaste, iallafall vad jag tycker.
Visst jag kanske inte fick så värst bra tid, men jag deltog, visade kämpar glöd och försökte.
Sen så kan jag nog delta bättre när det gäller andra grejer. Det beror på att man kan inte vara bäst i allt :)

Vi hade ingen experition med kjell idag så vi fick sluta tidgare. haha slutade vid halv tolv :) Soft!!
haha sedna så drog jag dirket in till stan och mötte min kära ^syster^haha ella bella.
Vi gick runt ovch pratade, vi var på olika piercingsstudior för hon skulle köpa en ny stav att ha i örat :).
Sedan drog vi till svallings, satte oss där och snackade  om allt.
Det känns så skönt att prata med en person som är öppen med förslag och som verkligen vill hjälpa mig. För att hon har en nyckel till mitt hjärta, precis som alla andra personer som ligger mig nära.
Och det är så skönt att umgås med alla underbar personer som man älskar.
Älskar att umgås med sådana som man älskar.

Love love it :D <33


jag och kära ella bellis i will never let you go!!

Fotot taget den 28/11-2009 :p Min födelsedag
puss <33

Kommentarer
Postat av: mikaela

SV; Jo men planerar man bara allt bra så hinner man med allt vettu. :D

2010-09-10 @ 21:32:59
URL: http://kontrolleradpanik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0