school with my new kalufs

Godmorgon alla solstrålar :)
haha xD
Jag sitter här vid datan nu i väntan på att mamma ska komma tillbaka.
Hon är och köper halstabletter till mig och syrran. Jag ahr verkligen inte tid att bli sjuk nu :)
idag så ska man redovisa engelskan, och plugga spanska och göra matte testet :)
Så¨idag är det till att plugga gärnet.
jag ska också ha skolfot med elevrådet. Vi ska vara olika lärare så jag och joojo ska klä ut oss till en av tjejerna. Såklart ;)
Jag ska vara therese med massam läppglans i händerna och översminkad :p

ja nu ska jag fixa klart mig inför skolan, jag åker direkt till träningen så vi höres senare.

outfitt
ormskinnsläggings
Grå tröja från gina
Skärp från gina
Kofta från gina :)
halsduk från indiska :p
Armband, klockan, halsband och hela jag :)

haha jag är så daam hoot :D

puss


haha xD

Kommentarer
Postat av: beah

Hahah, härligt :D <3

2010-09-15 @ 09:20:25
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Diana

SV: jo det är sant, alla som är snälla och så borde ha det bästa självförtroendet egentligen :)

2010-09-15 @ 23:07:25
URL: http://yanirahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0