Iam back!

Jag är tillbaka, jag har i flera månader nu levt i min fantasi värld.
Skapat ider och  trott saker som inte varit sant alls.
Jag har gråtit,skrikit, var it frusterad och arg. Varit helspänd hela tiden.
Jag har varit en laddad bomb!
Men nu är jag tillbaka igen!
Jag är en glad och posetiv they.
Jag gillar mig själv och fångar dagarna!
JAg är tillbaka och det känns så jävla awsome!
:)

Jag komm hem från träningen för typ en halvtimme sen.
En sjukt svettig och jobbig träning, men jag fick ut sjukt mýcket av det.
Jag stod i mina dubblar och snurrade nästan i dubbelhalv :)
DEt känns awsome! Jag känner att jag är på krigstigen med mig själv.
Jag är laddad och motiverad! Nu kör vi!

Puss <33



Kommentarer
Postat av: M

underbart min vackra <3 gör mig så glad att höra!<3

2011-04-25 @ 23:15:24
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0