love in the air



Du är du och ingen annan.
Det handlar om att älska sig själv för att andra ska kunna älska än.
Om man älskar sig själv så älskar andra än också.
Hur man än ser ut.
Eller hur man än beteer sig.
Så är man alltid sig själv.

Du är alltid du.
Man förblir alltid sitt egna ja.
Hur jag än beteer mig eller hur jag än ser ut så kommer jag alltid
att vara Mikaela Hammar.
Det finns ingenting som kommer att ändra på det.
Det är lika bra att acepptera att jag är jag.
Man ska våga älska sig själv.
Det är inget större fel på oss.

<3


Kommentarer
Postat av: M - sing after every storm

eller hur gumman! same goes for you, min fina!



och du, detsamma - vilket fint inlägg, så, så sanna ord. du är så jävla BRA!



Stor kram!

2011-04-01 @ 18:41:09
URL: http://singaftereverystorm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0