gammalt bort nytt in!

Jag har gått över skog och berg för att hitta mig själv.
Jag ahr varit borta i en öken för att försöka hitta.
Den jag är, jag vill finna Mikaela.
Jag ahr hela livet jämfört mig med andra, jag har hela tiden sagt att jag duger inte som jag är.
Nu är det slut på det skit snacket. Jag kan aldrig bli som någon annan.
Jag kan aldrig se ut, vara som dem. Även om jag flera gånger ahr velat byta kropp, byta personlighet
ja allting. Men jag kan inte! Jag.
Jag ska inte hålla på och rätta mig för andra, jag ska inte gå runt och försöka göra så att jag duger.
DEt som gäller i nuläget är acepptera mig eller stick.
Jag orkar inte med mera skit, jag vill inte mera.
Nu har jag lov och frihet, det ska jag njuta av och bara vara!
Jag ska vara Mikaela Hammar. Den jag kan vara, för det är den jag är bäst.
Jag kan inte vara någon annan. Jag ska inte försöka passa in. 
Jag ska vara mig själv och ingen annan. 
Jag ska glädjas åt andra, inte försöka bryta ner för dem. 
Jag ska inte försöka söka efter hjälpen jag ska klara den själv. 
Jag ska vara stark och stå där, om någon sträcker ut sin hand så ska jag ta den. 
Men jag ska klara allting jag ger mig fan på. 
Jag är Mikaela och kan klara det jag ger mig in¨på. 
åt helvete med det gammla livet. 
Åt helvetet med allt gammalt jag gjort. 
Nu är det nu, jag kan inte titta tillbaka och kolla på bekymmeren då. 
Jag måste leva hör och nu, göra det bästa av situationen idag!
Leva livet, det är vad jag ska göra!! 

<3
 
leva livet fullt ut!


Kommentarer
Postat av: wilma

sv; tackar! :d

2011-02-26 @ 12:31:39
URL: http://hejwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0