Gymmet är min fristad

Nu sitter jag i soffan och är helt slut!
Har ätit middag så nu har jag nya fria krafter igen.
Min kropp är trött men det är ingen jobbig trött känsla utan en skön matt känsla.
Liksom att jag visste att jag klarade det och då gjorde jag det.
Det är skönt att ha gymmat eller tränat överhuvudtaget. För då känner man sig duktig osv.
Det är underbart! I love it.

Jag har kommit framm till att om jag är arg sur eller ledsen så ska jag inte låta det gå ut över andra.
Jag ska ta ut det i träningen. Att om jag är arg på min familj så åker jag till gymmet, gymmar och sedan kommer jag tillbaka igen. Då tar jag ut all ilska på gymmredskapen och kör gärnet!

Sen om jag tränar gymnastik så ska jag ta ut det genom att ta i extra. Och utrycka ilskan eller kanske ledsenheten i allt jag gör.

Detta kommer bli toppen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0